Jelentkezem az ingyenes látásvizsgálatra
Jelentkezem az ingyenes látásvizsgálatra

A sasszemklinika háromszoros Magyar Brands díjazott márka.

A legtöbb kezelést mi végeztük Magyarországon:
104.382

Az éles látás bajnoka: háromszoros MagyarBrands díjas a Sasszemklinika

Az éles látás bajnoka: háromszoros MagyarBrands díjas a Sasszemklinika

Huszonkét év megbízható munkáját igazolta vissza az elismerés.

Innovatív márka, Kiváló Fogyasztói Márka és Kiváló munkáltatói márka: létezik olyan cég Magyarországon, amelyik egyszerre birtokolja mindhárom címet. Ami valahol érthető is, hiszen csak az a márka lehet sikeres a fogyasztók számára is, amelynél a dolgozók elégedettek és folyamatos a fejlődés. Persze fordítva is igaz ez: az elégedett ügyfelek inspirálják a szakembereket a mind jobb és jobb teljesítményre. A Sasszemklinikánál pont így működik ez: immár huszonkét éve, túl a százezredik lézerszemészeti beavatkozáson. 

Az éles látás bajnoka: háromszoros MagyarBrands díjas a Sasszemklinika

Ezúttal a MagyarBrands díj bizottsága ismerte el ezt a munkát három címmel is. Ez a díj csak a legmegbízhatóbb és legeredményesebb magyar márkáknak jár, azoknak, ahol mind az eredmények, mind a fogyasztók és szakértők egyöntetű értékítélete alátámasztja a döntést. „A visszajelzések igazolják, hogy a díj elnyerése olyan kiemelkedő érdem, mely egyaránt öröm a vevőknek, a fogyasztóknak és a munkájukra méltán büszke vállalatoknak” – nyilatkozta Serényi János, a MagyarBrands program elnöke. De lássuk, a Sasszemklinika mely teljesítményeivel érdemelte ki a három, egyenként is rangos elismerést!

Kiváló Fogyasztói Márka

Kiváló Fogyasztói Márka

A Sasszemklinika elsősorban a Sasszemkezelés brandről ismert.  Ez a világszínvonalú és biztonságos lézerszemészeti technológia magas orvosi szakértelemmel párosulva a fantasztikus éles látás lehetőségét kínálja. A pontos lézeres korrekció tökéletesebbre korrigálja a szemet, mint ahogyan azt a természet megalkotta. Méghozzá garanciával: ezt a vállalást a klinika az országban elsőként vezette be. A siker mérhető: ma a lézeres szemműtétet fontolgató emberek közül 10-ből 7 a Sasszemklinika mellett dönt. A kezelést követően a 18-45 évesek körében az átlagos látásélesség meghaladja a 100%-ot! De a legnagyobb elismerés kétségkívül az, hogy a páciensek 99%-a ha újra dönthetne, elvégeztetné a kezelést. De a díj odaítélésénél jelentősége volt annak is, hogy a cég üzleti sikerei mellett szemüveggyűjtéssel és orvosi munkával folyamatosan támogatja társadalom rászoruló rétegeit, segíti felnőttek és gyerekek jobb látását.

Innovatív Márka

Innovatív Márka

Egy egészségügyi szolgáltatónál vajon van-e fontosabb faktor az innovációnál, vagyis annál, hogy mindig az elérhető legkorszerűbb, legbiztonságosabb eljárásokat kínálják? Az Innovatív Márka díj pontosan ezt jelenti. Mennyire válaszol új fogyasztói igényekre a márka, milyen hozzáadott értéket testesít meg, mennyire viszi előre a társadalmi fejlődést? A Sasszemklinika számos technológia innovációt elsőként vezetett be Magyarországon. Az itt alkalmazott lézerszemészeti kezelések jelentős evolúción mentek át azóta, hogy 2002-ben megtörtént az első sasszemkezelés. A klinika 2016-ban elsőként vezette be a valódi érintés nélküli látásjavító beavatkozást (Sasszem No-Touch), 2019-ben pedig London után Európában először csak itt érhető el a Sasszem FEMTO Smart kezelés. Ma ez az intézmény kínálja a legtöbb szemészeti látásjavító eljárást a legnagyobb lézerparkkal. Így nyugodtan kínálhatnak egy életre szóló éles látást szemüveg és kontaktlencse viselése nélkül. 

Kiváló Munkáltatói Márka

Kiváló Munkáltatói Márka

Mitől lesz egy munkahely kiváló? Természetesen attól, hogy alkalmazottai jól érzik magukat. A Sasszemklinikán jelenleg huszonhatan dolgoznak, főként nők, családanyák. Így rendkívül fontos számukra az itt elérhető rugalmas foglalkoztatási lehetőség, az, hogy beleszólhatnak a beosztásukba vagy ha mód van rá, dolgozhatnak otthonról. A vállalatnál odafigyelnek az új belépők integrálására, a folyamatos oktatásra, de a személyre szóló fizetési rendszer mellett apróbb ajándékokkal, nagyobb rendezvényekkel is motiválják a munkavállalókat. Végső soron persze ez is a páciensek megelégedését szolgálja: a Sasszemklinika jó pár éve felismerte azt, hogy elégedett, lojális munkatársak nélkül nem tudja megtartani piacvezető státuszát

A MagyarBrands program immáron tizedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. Ez az évtized azt bizonyította, hogy a díj aktív segítség, egyfajta iránytű a fogyasztók számára. Nem csoda, hogy – miként a Google keresőelemzései mutatják –, mára a Sasszemklinika/Sasszemkezelés, mint márka a köztudatban egyenértékűvé vált a lézeres szemműtéttel.

https://sasszemklinika.hu/cikk/22-ev-egyre-elesebb-latas-egyre-jobb-leze...